17 Temmuz 2015 Cuma

Lale'ye İlk Mektup...

Sevgili Kızım,

Ben bu mektubu sana senin muhtemel doğum gününden 3 gün önce yazıyorum. Muhtemel diyorum çünkü her ne kadar, şu an karnımda durduğun pozisyon sebebiyle doktorumuzla birlikte bir tarihe karar vermiş olsak da, nihai karar tabii ki senin...Senin için bu tarihi seçerken,  hem kendiliğinden gelmen için (normal doğum pozisyonuna girmesen bile) yeterince zaman tanımak, hem sadece sana özel olarak hazırlanmış olan içimdeki yerinden olabildiğince faydalanmanı hem de ikimiz için de gereksiz risk almak istemeyeceğim bir durum olmasını istedim. Bil ki öncesinde gelmek istersen, çok da mutlu oluruz, çünkü seni hem çok merak ediyoruz hem de çok özledik. Sana kavuşmak için günleri, saatleri sayıyoruz...

Sana kavuşma yöntemimizin ne kadar normal/ doğal doğum olmasını istesem de bu konudaki kararı da mevcut pozisyonda muhtemelen çok rahat olduğun için sen vermiş oldun. Her şey yolunda giderse ve sen sağlıkla aramıza katılırsan, hayatımızda yeni bir dönem başlayacak. Gelirken, beraberinde bana ve Bey' e yeni birer rol de getiriyorsun. Bundan sonra ne ben eski Hanım, ne de Bey eski Bey olacak. Bu yeni durum bizi her ne kadar tedirgin etse de, endişemizin temelinde senin için 'yeterince iyi' anne-baba olabilmek, seni anlayabilmek, seni anne-baba olarak sizi seçtiğine pişman olmamanı sağlamak var. İnanıyorum ki  çiçek kızım, her bebek dünyaya gelirken kendine bir aile seçermiş ve bizi seçtiğin için şimdiden o kadar mutluyum ki, mutluluğumu anlatmaya kelimeler yetmiyor.

Bu mektubu yazma amacım, seninle beraber doğacak olan yeni 'Ben'e merhaba demek, eski benliğime güle güle demekti. Ama her kelimemde,  kendimi sana hitaben yazarken buluyorum :) Sanırım sana söyleyeceklerim aynı anda kendime de birer hatırlatma  ve yine sanıyorum ki ben de seninle beraber büyüyeceğim. Seninle birlikte yeniden doğup, önceden gördüklerimi seninle yeniden gözlemleyeceğim, bildiklerimi unutup yeniden öğreneceğim. Seninle paylaşacağımız hayatı, yaşamımıza katacağın rengi ve ahengi şimdiden çok merak ediyorum.

Biliyorum ki kolay olmayacak; ama yine biliyorum ki çok zor da olmayacak. Sen geldiğin dünyayı, biz de seni tanımaya, anlamaya ve alışmaya çalışacağız. Bu süreçte hatalarımız olacak ama hatalarımızdan öğrenerek büyüyeceğiz. Hayatında hiç yeni doğan bebeğe dokunmamış ama 'mühendis' olmuş anne-baban, hayatın mucizesi olan varlığınla yepyeni bir dünyayı keşfedeceğiz. Gün gün, ay ay, yıl yıl, sen büyüdükçe bu kadar bilinmeyenin olduğu bir düzende, öncelikle kendi başına var olabilen, kendine yetebilen, insan gibi bir insan ve ismin gibi zarif, iyi yürekli bir birey olmanda sana yol göstermeye, elimizden geldiği kadar örnek olmaya çalışacağız.

Canım kızım sana bir de teşekkür borçluyum. Senin sayende hamileliğin ne kadar muhteşem bir süreç olduğunu gördüm. Hem bunun için hem de bana bu süreci bu kadar rahat yaşattığın için teşekkür ederim.

Gözlerinin içinin hep gülmesi dileğiyle,

Seni sevgiyle bekleyen Annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder